Alla era tjänster på ett ställe
Med vår molnbaserade kundportal CoZone får våra kunder och deras medarbetare tillgång till uppdaterad ekonomisk information, tidrapporter, lönespecifikationer och fakturor online - exakt när de behöver dem.
Till CoZone finns nästan 20 olika applikationer kopplade, egenutvecklade och tredjepart, som vi sätter samman utifrån varje kunds behov. Det innebär att vi kan erbjuda våra kunder en variation och flexibilitet vad gäller systemlösningar.

CoZone - för alla typer av verksamheter
CoZone har idag över 110 000 aktiva användare. Allt från stora, börsnoterade bolag inom skilda branscher, till mindre fåmansföretag. Tack vare lösningar med fokus på flexibilitet och skalbarhet fungerar CoZone lika bra för alla, oavsett verksamhet och storlek.
CoZone är en användarvänlig portal med lösningar som ger en enklare vardag för våra kunders medarbetare. Och som ger tillgång till pålitlig realtidsdata i det affärsstödjande arbetet.
Full överblick med en knapptryckning
Allt på ett ställe - läs mer om de olika funktionerna i CoZone

Lön & HR
Här kan du hantera och attestera tidrapporter, reseräkningar,
lönespecifikationer, ledighetsansökningar med mera.

Redovisning
Fakturera dina kunder och hantera dina leverantörsfakturor elektroniskt. Få allt från bilagor till översiktliga rapporter rätt ner i fickan.

Rapport och analys
Genom dashboards och olika rapporter får du översikt och kontroll. Rapporterna kan du enkelt anpassa efter egna önskemål.

Inköpsrabatter
Som kund får ni tillgång till färdigförhandlade avtalsrabatter på allt från frakter och drivmedel till kontorsmaterial som hjälper er att spara pengar på era inköp.

Säker dokumentlagring
I CoZone kan ni säkert lagra och dela dokument och filer utan att behöva skicka dem via mejl.
CoZone finns självklart som app
Med CoZone-appen ökar tillgängligheten ytterligare. Medarbetaren kan snabbt kontrollera lön och semesterbalans, och chefen kan med några klick godkänna eller avvisa timmar, uppdrag etc. Appen finns att ladda ner både till iPhone och Android.
Fördelar med kundportalen CoZone
![]() |
Enkelt Alla våra löne- och redovisningstjänster är tillgängliga via CoZone. Som företagare kan du via portalen på ett enkelt och smidigt sätt attestera och godkänna elektroniska fakturor, få rådgivning, tillgång till rapporter online och mycket mer. |
||
![]() |
Skalbart Att ständigt uppdatera programvaror eller köpa in nya affärssystem tar tid och blir kostsamt i längden. Med CoZone kan ditt företag växa och förändras utan oro för ökad administration. Vi tror på flexibilitet, och vi växer med er. |
||
![]() |
Tillgängligt Allt du behöver för att använda CoZone är en internetuppkoppling, exempelvis via smartphone eller surfplatta. Svårare än så är det inte. Kundportalen är tillgänglig dygnet runt och du kan när som helst få tillgång till den information du behöver. Du får hjälp med bokföringen och gör lätt en egen webbfaktura. Ekonomi online, helt enkelt. |
||
![]() |
Ökad kontroll Med CoZone har du full kontroll över redovisning och lönehantering. Allt är tillgängligt på ett översiktligt och tydligt sätt, och du har snabb tillgång till våra rådgivare och experter genom några klick. Du får hjälp med bokföring och kan själv skapa webbfakturor, rapporter och se hur din verksamhet mår online. Det gör det lätt att redovisa rätt. |
En säker kanal för att dela data | GDPR
Med CoZone får ni möjlighet att lagra konfidentiell och känslig information, till exempel dataunderlag för löneutbetalningar eller annan ekonomisk information, på en säker plattform. På så sätt slipper ni överföring av data via osäkra kanaler som e-post. Detta säkerställer att all datadelning mellan Azets eller andra inom ert företag sköts i enlighet med GDPR.
Önskar du mer information?
Vill du veta mer om CoZone och hur Azets kan hjälpa er verksamhet? Tveka inte att höra av er till oss via formuläret så återkommer vi så snart vi kan.
