Azets logo
  • Redovisning
    • Redovisning

    • Översikt redovisningstjänster
    • Outsourcing ekonomiprocesser
    • Den moderna redovisningsbyrån
    • Likviditetsplanering
    • Rådgivning och expertis
    • Hantering av leverantörsfakturor
    • För kedjeföretag
    • Interimkonsulter
    • Digital dokumenthantering
    • Lästips

    • Spara kostnader inom ekonomi- & lönefunktionen
    • Fem tips för att lyckas med outsourcing av ekonomiarbetet
    • När är rätt tillfälle att lägga ut ekonomi- och lönearbetet?
    • Så går samarbetet med en outsourcingleverantör till
    • Läs fler artiklar inom ekonomi
    • Hämta våra guider

    • 30 frågor och svar om outsourcing
    • Så sparar ni pengar i er hantering av leverantörsfakturor
    • Så gör du din årsredovisning steg för steg
    • Genvägen i moderniseringen av ekonomi- och lönefunktionen
    • 15 saker varje företagare bör kunna för att sköta bokföringen själv
  • Lön & HR
    • Vi erbjuder

    • Outsourcing av löneadministration
    • Rådgivning inom HR och lön
    • Nordiska lösningar
    • För kedjeföretag
    • Reseräkningar & utlägg
    • Interimskonsulter inom lön & HR
    • Lästips

    • Så minskar ni personalberoendet på löneavdelningen
    • Använder ni lönesystemet optimalt?
    • Modernisera er lönehantering
    • Spara kostnader inom ekonomi- & lönefunktionen
    • Så går samarbetet med en outsourcingleverantör till
    • Läs fler artiklar inom lön & HR
    • Hämta guide

    • Fem sätt att modernisera lönefunktionen
    • 30 frågor och svar om outsourcing
    • Genvägen i moderniseringen av ekonomi- och lönefunktionen
  • Interim
    • Interimskonsulter

    • Se våra interimslösningar
    • Konsultprofiler
    • Interim Redovisningkonsult
    • Interim CFO
    • Interim Controller
    • Interim Lönekonsult
    • Interim Management
    • Interim HR
    • Hämta guide

    • Interimskonsult - varför, när och hur?
    • För konsulter

    • Bli en del av Azets nätverk
  • Karriär
  • Kontakt
  • Kunder
Login
SV
  • SV
  • ENG

SE00070 
Payroll consultant - Malmö Sista ansökningsdag 17.04.2023 Malmö

Titel
Payroll consultant - Malmö
Arbetsplats
Malmö
Affärsområde
Payroll
Referensnummer
SE00070
Ansök

Är du nyfiken på löneoutsourcing med goda möjligheter att påverka din egen karriärutveckling? Vi på Azets erbjuder just nu en möjlighet att få arbeta med välkända kunder i en spännande och dynamisk arbetsmiljö. Är du personen som älskar utmaningar, kundservice och framförallt lön? Härligt, då välkomnar vi dig till vårt Malmö team.

Arbetet som payroll consultant består till stor del av kvalitetssäkring av leverans av svenska löner mot kund, men även automatisering av delar i löneprocessen samt ett nära samarbete med våra kollegor i Rumänien. Daglig kundkontakt med rådgivning/support i löne- och HR frågor till kundens kontaktperson och i specifika fall även direkt till anställda.

Arbetet innebär också

  • Ansvara för dina kunder gällande löneleverans, service, relation och lönsamhet
  • Att driva och utveckla kunden enligt uppsatta mål för att leverera enligt strategi
  • Hantera tolkning av kollektivavtal, reseräkningar och friskvårdsbidrag

Vi söker dig som har

  • Minst två års erfarenhet från självständigt lönearbete
  • Goda kunskaper i Engelska
  • Teamfokus och gärna stöttar upp dina kollegor

Erfarenhet av Hogia eller Agda samt Excel vana är meriterande. Tidigare erfarenhet av att jobba som konsult ses som mycket meriterande.

Azets erbjuder dig

Azets är ett modernt, väletablerat företag som värnar om våra medarbetares välmående och utveckling. Därför erbjuder vi alla våra konsulter:

  • En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa sig i någon av våra grenar inom vårt kompetens-träd (System, kund, HR mm)
  • Utvecklingsaktiviteter och utbildningar utöver utvecklande arbetsuppgifter
  • Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
  • Flexibla arbetstider
  • Hälsofrämjande aktiviteter
  • Massa roliga teamaktiviteter
  • Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF för att ytterligare stärka din position på marknaden.
  • Utbildning inom Självledarskap (Franklin Coveys) som vi tillämpar på hela bolaget.
  • Kostnadsfri massage på kontoret
  • Schysst friskvårdsbidrag

Bli en del av Amazing Azets

Vi kallar till intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Har du några funderingar innan du söker?

Vid frågor, kontakta Pernilla Werder, avdelningschef, pernilla.werder@azets.com

#LI-Hybrid #LI-MK1

#LI-Hybrid

Ansök

SE00092 
Payroll Consultant - Agda Sista ansökningsdag 10.04.2023 Göteborg

Titel
Payroll Consultant - Agda
Arbetsplats
Göteborg
Affärsområde
Payroll
Referensnummer
SE00092
Ansök

Här på Azets erbjuder vi dig en utvecklande roll där du får arbeta med några av Nordens mest kända varumärken och företag. Vi växer, häng med på vår tillväxtresa i den Nordiska avdelningen!

 

Arbetet består till stor del av kvalitetssäkring av löne-leverans ut mot kund, men även automatisering av delar i löneprocessen samt ett nära samarbete med våra kollegor i Rumänien. Daglig kundkontakt med rådgivning/support i löne- och HR frågor till kundens kontaktperson och i specifika fall även direkt till anställda.

Arbetet innebär också

  • Ansvara för dina kunder gällande löneleverans, service, relation och lönsamhet
  • Att driva och utveckla kunden enligt uppsatta mål för att leverera enligt strategi
  • Hantera tolkning av kollektivavtal, reseräkningar och friskvårdsbidrag

Vi söker dig som har

  • Minst två års erfarenhet från självständigt lönearbete
  • Erfarenhet av att ha arbetat i Agda
  • Teamfokus och gärna stöttar upp dina kollegor
  • Goda kunskaper i Engelska. Vi arbetar med internationella kunder och där engelskan är en del av vår vardag därför behöver du känna dig bekväm med att kommunicera på engelska i tal och skrift. 

Erfarenhet av Excel är meriterande. Tidigare erfarenhet av att jobba som konsult ses som mycket meriterande

Other

  • Azets erbjuder dig

    Azets är ett modernt, väletablerat företag som värnar om worklife balance för våra medarbetare.  Vi har sett värdet i att kunna erbjuda mer flexibilitet genom att kunna arbeta hemifrån eller på kontoret utifrån vad som passar din livssituation bäst. Vi erbjuder dig;

    • En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa sig i någon av våra grenar inom vårt kompetens-träd (System, kund, HR mm)
    • Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
    • Hälsofrämjande aktiviteter
    • Ett härligt gäng med kollegor som hjälper varandra
    • Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF för att ytterligare stärka din position på marknaden.
    • Utbildning inom Självledarskap (Franklin Coveys) som vi tillämpar på hela bolaget.
    • Massage
    • Friskvårdsbidrag

Contact us

Ansök till oss

Skicka in ditt CV till oss och skriv några rader om varför just du skulle passa in hos oss.

Vi kallar till intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Har du några funderingar innan du söker? Maila konsultchef Arlinda Binaku på arlinda.binaku@azets.com. 

 

#LI-EL1 #LI-Hybrid

Ansök

SE00091 
Payroll Consultant - Hogia Sista ansökningsdag 10.04.2023 Göteborg

Titel
Payroll Consultant - Hogia
Arbetsplats
Göteborg
Affärsområde
Payroll
Referensnummer
SE00091
Ansök

Här på Azets erbjuder vi dig en utvecklande roll där du får arbeta med några av Nordens mest kända varumärken och företag. Vi växer, häng med på vår tillväxtresa i den Nordiska avdelningen!

Arbetet som lönekonsult består till stor del av kvalitetssäkring av löne-leverans ut mot kund, men även automatisering av delar i löneprocessen samt ett nära samarbete med våra kollegor i Rumänien. Daglig kundkontakt med rådgivning/support i löne- och HR frågor till kundens kontaktperson och i specifika fall även direkt till anställda.

Arbetet innebär också

  • Ansvara för dina kunder gällande löneleverans, service, relation och lönsamhet
  • Att driva och utveckla kunden enligt uppsatta mål för att leverera enligt strategi
  • Hantera tolkning av kollektivavtal, reseräkningar och friskvårdsbidrag

Vi söker dig som har

  • Minst två års erfarenhet från självständigt lönearbete
  • Teamfokus och gärna stöttar upp dina kollegor
  • Goda kunskaper i Engelska. Vi arbetar med internationella kunder och där engelskan är en del av vår vardag därför behöver du känna dig bekväm med att kommunicera på engelska i tal och skrift. 

Erfarenhet av Excel och Hogia är meriterande. Tidigare erfarenhet av att jobba som konsult ses som mycket meriterande.

Azets erbjuder dig

Azets är ett modernt, väletablerat företag som värnar om worklife balance för våra medarbetare.  Vi har sett värdet i att kunna erbjuda mer flexibilitet genom att kunna arbeta hemifrån eller på kontoret utifrån vad som passar din livssituation bäst. Vi erbjuder dig;

  • En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa sig i någon av våra grenar inom vårt kompetens-träd (System, kund, HR mm)
  • Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
  • Hälsofrämjande aktiviteter
  • Ett härligt gäng med kollegor som hjälper varandra
  • Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF för att ytterligare stärka din position på marknaden.
  • Utbildning inom Självledarskap (Franklin Coveys) som vi tillämpar på hela bolaget.
  • Massage
  • Friskvårdsbidrag

Ansök till oss

Skicka in ditt CV till oss och skriv några rader om varför just du skulle passa in hos oss.

Vi kallar till intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Har du några funderingar innan du söker? Maila konsultchef Arlinda Binaku på arlinda.binaku@azets.com. 

 

#LI-EL1 #LI-Hybrid

Ansök

SE00090 
Konsultchef inom redovisning Sista ansökningsdag 09.04.2023 Solna

Titel
Konsultchef inom redovisning
Arbetsplats
Solna
Affärsområde
Accounting
Referensnummer
SE00090
Ansök

Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR. Vårt mål är att leverera en personlig upplevelse till våra kunder och medarbetare, både digitalt och genom personliga möten. Med över 6,500 hängivna medarbetare världen över, hjälper vi företag och organisationer i alla storlekar att nå sina mål. Vi söker vår nästa konsultchef för internationella/small kunder inom affärsområdet Accounting. Placeringsort, Solna.

I rollen som konsultchef leder, utmanar och coachar du sex redovisningskonsulter i arbetet, kunddialogen och löpande förbättringsarbete. Du bygger en stark grupp som arbetar utifrån Azets värderingar och mot gemensamma mål. 

Med ett affärsmässigt fokus säkerställer du att vi har nöjda kunder och en lönsam kundleverans med hög kvalitét. Genom aktivt deltagande i kunddialogen bygger du starka kundrelationer. I ditt arbete har du fokus på kund-och medarbetarlönsamhet som bidrar till Azets framgång. Du har även ett tätt samarbete med övriga tre konsultchefer som har varsitt team inom samma avdelning. Tillsammans utvecklar och utmanar vi varandra.

Dina ansvarsområden som konsultchef kan sammanfattas i:

  • Personalansvar som förutom att leda, motivera och coacha gruppen även innebär att skapa lönsamhet, engagemang och utveckling.
  • Kundansvar som innebär direkt ansvar för gruppens service, lönsamhet, leverans och relationer
  • Vara ambassadör och möjliggörare för företagets strategi samt förankra och implementera den
  • Huvudfokus är den egna gruppen men även att se till helheten och verka för hela företagets framgång

Vi söker dig som har:

  • Kunskap och tidigare erfarenhet inom redovisning från löpande bokföring till årsredovisning och inkomstdeklaration
  • God förståelse för vad som driver kund- och medarbetarlönsamhet. 
  • Professionella kunskaper i svenska och engelska
  • Kunskaper i Excel

Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom konsultbranschen och är van att leda andra. Har du erfarenhet av att resursplanera och god systemvana och erfarenhet av Visma Business, Fortnox eller Business Central ser vi det som ett plus.

Du är strukturerad och sätter mål som du realiserar och förverkligar. I ditt arbete drivs du av utmaningar och säkerställer att påbörjade projekt avslutas, vilket innebär att du ibland kan kavla upp ärmarna och hugga i där det behövs för att nå de gemensamma målen. Med en god kommunikativ förmåga når du ut med dina budskap till kund, samarbetspartners och medarbetare. Du är engagerad, stresstålig och har förmågan att särskilja sak och person.

Vi på Azets

Azets är ett företag som ständigt strävar mot förbättringar vare sig det gäller kvalité, kundrelationer, system eller medarbetarperspektivet. Vi erbjuder Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån med en ordentlig arbetsplats och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv. Som chef får du arbeta med kompetenta medarbetare i ett nära samarbete. Azets fokuserar på att stärka sina ledare och du får mycket stöd och utveckling i din chefsroll. 

Skulle du passa in i rollen som en av våra Amazing Leaders? Urval sker löpande och tillsättningen av tjänsten är så snart som möjligt, så sök redan nu!

Frågor: Mika Grujcic, Avdelningschef Internationella/Small mika.grujcic@azets.com eller Mikaela Karlström, Talent acquisition, mikaela.karlstrom@azets.com 

 

#LI-Hybrid #LI-MK1

Ansök

SE00089 
Junior Contract Analyst Sista ansökningsdag 07.04.2023 Solna

Titel
Junior Contract Analyst
Arbetsplats
Solna
Affärsområde
HR
Referensnummer
SE00089
Ansök

Azets provides services within finance, payroll, and HR for over 30k+ companies across the UK, Norway, Sweden, Denmark, and Finland. The company has over 170k enterprise users with the expectation of doubling over the next 3 years. 

Our legal & compliance department in Sweden supports the Swedish business and our clients. The department is growing with a new role and will be four people by the end of this year. We are looking for a person who wants to grow with the department and Azets. 

As a junior contract analyst your main responsibility will be assisting in all aspects of contracts and contractual strategy. This means supporting in solving customer problems related to contract drafting, negotiations, deviations, renewals and amendments. You will work closely with the Head of Legal and Compliance as well as the business and our customers. To be successful you will establish good relationships in Azets but also among our clients. Furthermore you will assist in disputes as well as support in risk assessments on existing contracts. 

You will be assessing contract frameworks from a commercial perspective and assist in implementation of a contract management archive. As you grow into your role you will be able to take more responsibility in the area such as: a greater and more independent role in meetings with clients, drafting contracts as well as negotiating, and other responsibilities listed above.

Formal skills:

  • University education within law or business
  • Excellent English skills (verbal and writing)

We see Swedish skills as a great advantage but not a must, however we do require you to develop your Swedish while at Azets. As a person you are great at building relationships with people across the company and clients. You have a smooth way of working with different people in all kinds of situations. 

You face problems with an analytical mindset and like to dig into details. Our contracts require you to have great writing skill and ability to capture the essence in discussions and put it into formality. To be successful in this role you are not only analytic and great with details, but also performance driven. In return we offer you the ability to thrive and have a platform to build a great foundation of knowledge.

About Azets

At Azets we care about our employees, their wellbeing and professional development. With an open culture and inclusive colleagues it’s easy to thrive and connect with the company. We offer you the opportunity to begin your career in a fast-paced environment where you are exposed to a variety of customers and challenges, giving you a broad insight into business and depth skills in contracts. As an employee at Azets you get a beneficial package including:

  • Smarter working - our hybrid way of working which gives you the flexibility to balance your time between work and home office, while getting a decent workspace at home.
  • Flexible working hours
  • Proactive health work 
  • Massage free-off charge in the office
  • 7 habits of highly effective people, Stephen Covey's personal and professional self-leadership course.
  • Activities with your team and the office.

For questions, please contact Head of Legal and Compliance, Fernando Orozco, fernando.orozco@azets.com 

#LI-Hybrid #LI-MK1

Ansök

SE00088 
Payroll consultant - Agda Sista ansökningsdag 05.04.2023 Rotebro

Titel
Payroll consultant - Agda
Arbetsplats
Rotebro
Affärsområde
Payroll
Referensnummer
SE00088
Ansök

Är du nyfiken på löneoutsourcing med goda möjligheter att påverka din egen karriärutveckling? Vi på Azets erbjuder just nu en möjlighet att få arbeta med välkända kunder i en spännande och dynamisk arbetsmiljö. Är du personen som älskar utmaningar, kundservice och framförallt lön? Välkommen att bli en del av vårt Rotebro team.

Arbetet som payroll consultant består till stor del av kvalitetssäkring av leverans av svenska löner mot kund, men även automatisering av delar i löneprocessen samt ett nära samarbete med våra kollegor i Rumänien. Daglig kundkontakt med rådgivning/support i löne- och HR frågor till kundens kontaktperson och i specifika fall även direkt till anställda.

Arbetet innebär också

  • Ansvara för dina kunder gällande löneleverans, service, relation och lönsamhet
  • Att driva och utveckla kunden enligt uppsatta mål för att leverera enligt strategi
  • Hantera tolkning av kollektivavtal, reseräkningar och friskvårdsbidrag

Vi söker dig som har

  • Minst två års erfarenhet från självständigt lönearbete
  • Goda kunskaper i Engelska
  • Teamfokus och gärna stöttar upp dina kollegor

Erfarenhet av Agda samt Excel vana är meriterande. Tidigare erfarenhet av att jobba som konsult ses som mycket meriterande.

Azets erbjuder dig

Azets är ett modernt, väletablerat företag som har en god företagskultur och högt i tak. Vi värnar om våra medarbetares välmående och utveckling, därför erbjuder vi alla våra konsulter:

  • En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa sig i någon av våra grenar inom vårt kompetens-träd (System, kund, HR mm)
  • Utvecklingsaktiviteter och utbildningar utöver utvecklande arbetsuppgifter
  • Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
  • Flexibla arbetstider
  • Hälsofrämjande aktiviteter
  • Massa roliga teamaktiviteter
  • Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF för att ytterligare stärka din position på marknaden.
  • Utbildning inom Självledarskap (Franklin Coveys) som vi tillämpar på hela bolaget.
  • Kostnadsfri massage på kontoret
  • Schysst friskvårdsbidrag

Bli en del av Amazing Azets

Vi kallar till intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Har du några funderingar innan du söker?

Kontakta: Jessica Ahlström, konsultchef, jessica.ahlstrom@azets.com

 

#LI-Hybrid #LI-MK1

Ansök

SE00087 
HR-advisory consultant Sista ansökningsdag 31.03.2023 Solna

Titel
HR-advisory consultant
Arbetsplats
Solna
Affärsområde
Payroll
Referensnummer
SE00087
Ansök

På Azets erbjuder vi dig en utvecklande konsultroll inom HR med fullt kundfokus. Vi är stolta över leveransen av löneoutsourcing till våra kunder inom olika branscher och storlek. Många av dem har behov av stöd i olika HR-relaterade frågor och det är här du kommer in! Du blir helt enkelt en förstärkning av och/eller agerar som kundernas HR-avdelning.

Som HR-advisory konsult kommer du att stötta kunderna inom såväl det löpande HR-arbetet som mer specifika uppgifter inom arbetsrätt, pensionsfrågor, hantering av expats, framtagning av anställningsavtal, personalhandböcker, lönekartläggning och annat. Du driver självständigt dina uppdrag och ser alltid potentiella affärsmöjligheter. 

I rollen har du stora utvecklingsmöjligheter genom variation av kunder och olika typer av konsultuppdrag. Vårt mål är att utöka vårt erbjudande inom HR-advisory med fler konsulter inom de närmaste åren. För dig som har rätt kompetens, personlighet och driv finns möjlighet att ta en mer ansvar inom området.

Tillsammans utvecklar ni Azets erbjudande inom HR Advisory. Du arbetar nära hela vår organisation inom Lön och stöttar såväl de kunder som har valt att outsourca sin lön och/eller redovisning till Azets som andra kunder.  

Vi söker dig som har; 

  • HR-utbildning från högskola eller universitet
  • Minst fyra års erfarenhet av att ha arbetat som HR Business Partner eller som konsult. 
  • Trygghet i att arbeta med frågor gällande anställningsavtal, anställningsvillkor, förmåner,
  • samt andra HR-relaterade frågor. 
  • Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift. 

Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med expats och pensioner. 

För att trivas hos oss tror vi att du är en driven person som gillar förändringar såsom automatisering och digitalisering. Du har en naturlig proaktiv approach och strävar efter en förbättring och effektivisering av processer och rutiner hos både kunder och internt. Du bör även tycka om att arbeta i team och att lära av andra samtidigt som du på ett pedagogiskt sätt kan stötta och lära andra kollegor.

Placering är på vårt kontor i Solna, du rapporterar till Business Area Director Payroll. Azets är ett modernt, väletablerat outsourcingföretag som värnar om worklife balance för våra medarbetare. Vi har mycket att göra i perioder och det gillar du, men vi har även tid för återhämtning mellan topparna. Vi har sett värdet i att kunna erbjuda mer flexibilitet och genom vårt koncept Smarter Working har du möjlighet att arbeta både från kontoret men också hemifrån.

 

Låter det spännande? Skicka in din ansökan redan idag och bli vår nya kollega!

Då vi gör urval fortlöpande kan tillsättningen av tjänsten innan ansökningstiden löpt ut.

Kontakt

Om du har några frågor om arbetet kontakt gärna rekryterande chef Åsa Eschricht Jonsson, asa.eschricht.jonsson@azets.comeller HR Advisory Katarina Carlsson, katarina.carlsson@azets.com 


Vid frågor till vår fackklubb är du välkommen att kontakta dem via följande mailadress: unionenklubben.azets@gmail.com

 

#LI-Hybrid #LI-MK1

Ansök

AZSE00034 
Accounting controller consultant Sista ansökningsdag 30.03.2023 Solna

Titel
Accounting controller consultant
Arbetsplats
Solna
Affärsområde
Accounting
Referensnummer
AZSE00034
Ansök

Vill du säkerställa kvalité i bokföringen åt några av Sveriges större bolag? Då är Azets och vår avdelning Large Account rätt för dig! Här på Azets erbjuder vi dig en utvecklande roll där du får arbeta med några av Sveriges mest kända varumärken och företag. Vi växer och söker personer inom accounting som vill arbeta med vårt roliga team.

I rollen som accounting controller consultant ansvarar du själv eller tillsammans med kollegor för våra kunder och säkerställer kundens nöjdhet genom arbete utifrån Azets värderingar, processer, rutiner och IT-system. Du tillhör ett kundteam där du har ansvar för redovisningsprocessen, säkerställer kvalitet samt bidrar till utvecklingen av redovisningsprocessen och kundrelation. På large arbetar vi med stora, välkända kunder där du kommer att fokusera på kvalitativ redovisning, controlling och rådgivning till kunderna medan det löpande arbetet genomförs av våra kollegor i Rumänien.

Här på Azets finns stora utvecklingsmöjligheter. Vårt mål är att kontinuerligt förbättra och utveckla vår tjänst och oss själva för att ge den bästa möjliga servicen och kompetensen inom redovisningsområdet till våra kunder. I denna roll får du stor påverkan på vår fortsatta digitaliseringsresa där ditt intresse av automation kommer ge en stor effekt i förbättringsarbetet.

Arbetet som accounting controlling consultant hos Azets innebär bland annat

  • Bokslutsarbete, månads och årsbokslut
  • Finansiell controlling mot kund
  • Rådgivning till kund i både processer och redovisningsfrågor
  • Granskning av andras redovisningsarbete

Vi söker dig som:

  • Erfarenhet av årsbokslutsarbete och kundansvar
  • Trivs i den rådgivande rollen inom redovisning
  • Har lätt för att ta till sig ny teknik
  • Har professionella språkkunskaper i svenska och engelska

Det är viktigt att du är trygg i att utveckla arbetssätt eller processer där du även har den analytiska förmågan för att proaktivt kunna hitta förbättringsområde som förstärker och utvecklar kundrelationer.

Det är meriterande om du har

  • Arbetat i Visma Business
  • Erfarenhet från att arbeta konsult

Om oss

Azets hjälper tusentals företag med deras ekonomi, lön och HR så kunderna kan fokusera på sin kärnverksamhet. Totalt är vi 6500 anställda, varav 300 i Sverige. Här på Azets är samarbete ett nyckelord och vi hjälps åt i våra utmaningar, motiverar varandra och strävar framåt. Vi erbjuder dig bland annat hybrid-arbete, kontinuerlig utveckling och schyssta förmåner inom hälsa och välmående. 

Placering är i Solna. Vi går igenom urvalet och intervjuar löpande till dessa tjänster. Tillträde är enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan redan idag!

 

Kontaktperson:

Emmi Gardell, Chef Large accounts, emmi.gardell@azets.com

#LI-Hybrid #LI-MK1

Ansök

SE00086 
Accounting controller consultant - Malmö Sista ansökningsdag 29.03.2023 Malmö

Titel
Accounting controller consultant - Malmö
Arbetsplats
Malmö
Affärsområde
Accounting
Referensnummer
SE00086
Ansök

Vill du sköta redovisningsarbete åt ett flertal spännande bolag? Här på Azets erbjuder vi dig en utvecklande roll där du får arbeta med kända varumärken och företag. Vi växer och söker flera redovisningskonsulter som vill arbeta med vårt roliga team.

I rollen som Redovisningskonsult ansvarar du själv eller tillsammans med kollegor för våra kunder och säkerställer kundens nöjdhet genom arbete utifrån Azets värderingar, processer, rutiner och IT-system. Du tillhör ett kundteam där du har ansvar för redovisningsprocessen, säkerställer kvalitet samt bidrar till utvecklingen av redovisningsprocessen och kundrelation. I arbetet kommer du att fokusera på kvalitativ redovisning och rådgivning till kunderna medan det löpande arbetet genomförs av våra kollegor i Rumänien.

Här på Azets finns stora utvecklingsmöjligheter. Vårt mål är att kontinuerligt förbättra och utveckla vår tjänst och oss själva för att ge den bästa möjliga servicen och kompetensen inom redovisningsområdet till våra kunder. I denna roll får du stor påverkan på vår fortsatta digitaliseringsresa där ditt intresse av automation kommer ge en stor effekt i förbättringsarbetet.

Arbetet som redovisningskonsult hos Azets innebär bland annat

  • Bokslutsarbete, månads och årsbokslut
  • Finansiell controlling mot kund
  • Rådgivning till kund i både processer och redovisningsfrågor
  • Granskning av andras redovisningsarbete

Vi söker dig som:

  • Har minst 2-3 års erfarenhet inom redovisning samt att du har ägt egna kunder
  • Trivs i den rådgivande rollen inom redovisning
  • Har lätt för att ta till sig ny teknik
  • Har professionella språkkunskaper i svenska och engelska

Det är viktigt att du är trygg i att utveckla arbetssätt eller processer där du även har den analytiska förmågan för att proaktivt kunna hitta förbättringsområde som förstärker och utvecklar kundrelationer.

Det är meriterande om du har

  • Arbetat i Visma Business
  • Erfarenhet från att arbeta som redovisningskonsult

Om oss

Azets hjälper tusentals företag med deras ekonomi, lön och HR så kunderna kan fokusera på sin kärnverksamhet. Totalt är vi 6500 anställda, varav 300 i Sverige. Här på Azets är samarbete ett nyckelord och vi hjälps åt i våra utmaningar, motiverar varandra och strävar framåt.

Placering är i Malmö. Vi går igenom urvalet och intervjuar löpande till dessa tjänster. Tillträde är enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner: 

Sandra Bruveris, konsultchef, sandra.bruveris@azets.com 

Mikaela Karlström, HR, mikaela.karlstrom@azets.com 

 #LI-Hybrid #LI-MK1

Ansök

SE00085 
Payroll consultant - Göteborg Sista ansökningsdag 23.03.2023 Göteborg

Titel
Payroll consultant - Göteborg
Arbetsplats
Göteborg
Affärsområde
Payroll
Referensnummer
SE00085
Ansök

Är du nyfiken på löneoutsourcing med goda möjligheter att påverka din egen karriärutveckling? Vi på Azets erbjuder just nu en möjlighet att få arbeta med välkända kunder i en spännande och dynamisk arbetsmiljö. Är du personen som älskar utmaningar, kundservice och framförallt lön? Härligt, då välkomnar vi dig till vårt Göteborgs team.

Arbetet som payroll consultant består till stor del av kvalitetssäkring av leverans av svenska löner mot kund, men även automatisering av delar i löneprocessen samt ett nära samarbete med våra kollegor i Rumänien. Daglig kundkontakt med rådgivning/support i löne- och HR frågor till kundens kontaktperson och i specifika fall även direkt till anställda.

Arbetet innebär också

  • Ansvara för dina kunder gällande löneleverans, service, relation och lönsamhet
  • Att driva och utveckla kunden enligt uppsatta mål för att leverera enligt strategi
  • Hantera tolkning av kollektivavtal, reseräkningar och friskvårdsbidrag

Vi söker dig som har

  • Minst två års erfarenhet från självständigt lönearbete
  • Goda kunskaper i Engelska
  • Teamfokus och gärna stöttar upp dina kollegor

Erfarenhet av Hogia samt Excel vana är meriterande. Tidigare erfarenhet av att jobba som konsult ses som mycket meriterande.

Azets erbjuder dig

Azets är ett modernt, väletablerat företag som värnar om våra medarbetares välmående och utveckling. Därför erbjuder vi alla våra konsulter:

  • En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa sig i någon av våra grenar inom vårt kompetens-träd (System, kund, HR mm)
  • Utvecklingsaktiviteter och utbildningar utöver utvecklande arbetsuppgifter
  • Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
  • Flexibla arbetstider
  • Hälsofrämjande aktiviteter
  • Massa roliga teamaktiviteter
  • Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF för att ytterligare stärka din position på marknaden.
  • Utbildning inom Självledarskap (Franklin Coveys) som vi tillämpar på hela bolaget.
  • Kostnadsfri massage på kontoret
  • Schysst friskvårdsbidrag

Bli en del av Amazing Azets

Vi kallar till intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Har du några funderingar innan du söker?

Vid frågor, kontakta Maria Syrtén, konsultchef, maria.syrtén@azets.com 

#LI-Hybrid #LI-EL1

Ansök

SE00078 
DevOps utvecklare Sista ansökningsdag 21.03.2023 Solna

Titel
DevOps utvecklare
Arbetsplats
Solna
Affärsområde
TechnologyIT
Referensnummer
SE00078
Ansök

Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR. Vårt mål är att leverera en personlig upplevelse till våra kunder och medarbetare, både digitalt och genom personliga möten. Med över 6,500 hängivna medarbetare världen över, hjälper vi företag och organisationer i alla storlekar att nå sina mål. 

DevOps teamet utvecklar och implementerar API:s, integrations, RPA:s samt bygger vissa webbaserade applikationer. Teamet är ansvarig för infrastrukturen för ett pågående projektet: att gå från en OnPrem miljö till AWS cloud. 

I rollen arbetar du med CI/CD pipelines, utvecklingar i molnet, API:s och bygga integrationer. Du arbetar nära det övriga teamet med problemlösning för bidra till de bästa tekniska lösningarna och dela kunskap mellan kollegor. Vidare arbetar du med att sätta ramar för projekt i pipelinen och stötta samt felsöka i nuvarande lösningar när behovet finns. 

DevOps teamet består av cirka 15 medarbetare där ena hälften sitter i Sverige och andra i Rumänien.

Formella krav 

  • Examen inom IT eller annan relevant utbildning, alternativt likvärdig arbetslivserfarenhet inom IT.
  • Erfarenhet som senior utvecklare, back-end utvecklare, DevOps utvecklare eller liknande
  • Erfarenhet och förståelse för DevOps principer
  • Erfarenhet av arbete med molnet AWS, CI/CD och IaC
  • Erfarenhet av enterprise network technologies likväl som erfarenhet av att arbeta i stor databasmiljö (MS SQL)
  • Erfarenhet av att arbeta med REST API:er och integrationer
  • Erfarenhet av att jobba med C#, .NET, Python, JavaScript, Entity Framework
  • Jobbat med GitLab, Jira och Confluence
  • Professionella kunskaper i engelska och svenska

Att arbeta på Azets

Vi på Azets är ett modernt företag och är ledande leverantör av löne- och redovisningstjänster i norden. Som ledande aktörer har vi kommit långt med digitalisering, automatisering och molnbaserade lösningar. Som anställd hos oss får du:

  • Vara del av ett kompetent bolag där många utvecklingsmöjligheter finns
  • En social och inkluderande arbetsmiljö
  • En trevlig arbetsplats där det är högt i tak, utvecklande arbetsuppgifter och goda förutsättningar att lyckas med ditt uppdrag
  • Ett bra pensions- och försäkringssystem
  • Hybrid-arbete med flexibla arbetstider och möjligheter till ett komplett hemmakontor
  • Vara del av ett bolag som bryr sig, bland annat genom vår välgörenhetsorganisation Azets4Kids.

Placering är i Solna Business Park. Vi intervjuar löpande, sök redan idag!

Vid frågor: kontakta rekryterande chef, Stefan Niculescu ( stefan.niculescu [@] azets.com)

#LI-Hybrid #LI-MK1

 

#

Ansök

SEGA00008 
Lönekonsult till vår interimsavdelning - Göteborg Sista ansökningsdag 31.12.2099 Göteborg

Titel
Lönekonsult till vår interimsavdelning - Göteborg
Arbetsplats
Göteborg
Affärsområde
Payroll
Referensnummer
SEGA00008
Ansök

Är du löneadministratör som är bra på att bygga relationer och trivs med att arbeta i en varierande tjänst med eget ansvar? Då vill vi gärna komma i kontakt med dig!

Azets är en internationell outsourcingleverantör inom lön och redovisning. Vi erbjuder även våra kunder interimskonsulter som kan hjälpa till på plats hos kunderna under tillfälliga perioder. Nu söker vi en driven lönekonsult till vår interimsverksamhet i Stockholm.

I rollen har du stora utvecklingsmöjligheter genom erfarenhet av att arbeta hos olika kunder i deras system och processer. Dina uppdrag kan vara olika långa och ha olika omfattning, men oftast är ett uppdrag minst ett halvtidsuppdrag. När du inte arbetar hos kund förstärker du våra övriga löneteam inom outsourcing. Oftast är uppdragen i Göteborg där du är på plats hos kund ett par dagar i veckan, men kan även vara i Stockholm och då arbetar du på distans. Tjänsten är heltidstjänst men finns möjlighet att bli anställd på tidsbegränsad eller tillsvidare.

Vi söker dig med:

  • YH utbildning inom lön
  • Minst 5 års självständigt lönearbete
  • Erfarenhet från lönesystemet Hogia och/eller Agda
  • Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
  • Kunskaper i Excel

För att lyckas i rollen som interimskonsult via Azets tror vi att du är en person som tycker om variation och nya utmaningar samtidigt som du är pålitlig och levererar med kvalitet. Du tycker om att bygga relationer och ge bra service till kunder. 

På Azets får du möjlighet att utvecklas i en trivsam och inkludernade miljö. Vi är ett modernt, väletablerat företag som värnar om worklife balance för våra medarbetare. Du som medarbetare på Azets har tillgång till hälsoaktiviteter och vår utbildningsakademi för din kompetensutveckling. Du har även möjlighet att kostnadsfritt certifiera dig hos SRF till auktoriserad lönekonsult. Vi ger dig både trygghet i din anställning men även utmaningar för din utveckling.

Intresserad?

Skicka in ditt CV till oss och skriv några rader om varför just du skulle passa in hos oss. Vi kallar till intervjuer löpande, så vänta inte med din ansökan. 

Har du några funderingar innan du söker? Maila interimschef Helena Malmström på helena.malmstrom@azets.com.

#LI-hybrid #LI-MK1

Ansök

SEGA00006 
LIA till Accounting Sista ansökningsdag 31.12.2099 Flera orter

Titel
LIA till Accounting
Arbetsplats
Solna
Malmö
Affärsområde
Payroll
Referensnummer
SEGA00006
Ansök

Ska du ut på LIA i höst och vill få möjlighet att komma in på en arbetsplats där du får blir en del av ett team på ett bolag som fokuserar på digitalisering? Nu söker vi drivna och engagerade kandidater som vill göra sin LIA hos oss. Här får du arbeta med välkända bolag och starta din utvecklingsresa inom redovisning.

Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR. Vårt mål är att leverera en personlig upplevelse till våra kunder och medarbetare, både digitalt och genom personliga möten. Med över 6,500 hängivna medarbetare världen över, hjälper vi företag och organisationer i alla storlekar att nå sina mål. 

Placering finns på kontoret i Solna Business Park eller i Malmö. För att du ska lyckas på bästa sätt får du självklart stöttning och vägledning från oss under hela processen.

I vårt praktikprogram får du:

  • Inblick och kunskap om hur en modern digital redovisningsfunktion fungerar 
  • En mentor som finns för dig under hela din LIA period
  • Daglig support och stöd från kollegor
  • Omsätta dina kunskaper i praktiken
  • Utbyta kunskap, både med medarbetare och andra praktikanter
  • Inspiration kring vilka karriärvägar det finns för dig inom Azets och redovisningsområdet

Vem är du:

  • Student från en yrkesförberedande skola med inriktning redovisning
  • LIA period under hösten 2023
  • Kommunikativ både internt och externt med kund
  • Teamorienterad och systemintresserad 
  • Vetgirig med en vilja att utvecklas
  • Flytande i svenska och med goda kunskaper i engelska

Visste du att vi har anställt flera av våra praktikanter efter avslutad LIA?

Ansök om LIA-plats:

Bifoga ditt CV och fyll i frågeformuläret som finns i ansökan. Vi kommer att arbeta med tillsättningen av platserna löpande, men sista ansökningsdag är 9 april. Sök redan idag för att fånga din plats hos oss!

Kontaktperson:

 Caroline Bergendahl, rekryterare caroline.bergendahl@azets.com

#LI-DNI

Ansök

SEGA00007 
LIA till payroll höst 2023 Sista ansökningsdag 31.12.2099 Flera orter

Titel
LIA till payroll höst 2023
Arbetsplats
Göteborg
Uppsala
Malmö
Solna
Rotebro
Affärsområde
Payroll
Referensnummer
SEGA00007
Ansök

Vill du ha möjligheten att påbörja din lönekarriär i en internationell koncern som ligger i framkant gällande digitalisering? Som praktikant hos oss ges du möjligheten att arbeta med välkända bolag och få en stor utvecklingskurva inom lönearbete.

Under LIA perioden kommer du, tillsammans med andra likasinnade praktikanter, få ingå i vårt praktikprogram där du får: 

  • Inblick och kunskap om hur en modern lönefunktion fungerar
  • En mentor som finns till för dig under hela din LIA period
  • Daglig support och stöd från våra kompetenta kollegor
  • Utbyta kunskap, både med medarbetare och andra praktikanter
  • Inspiration kring vilka karriärvägar just du kan ta inom lön

Placering finns på kontor i Solna Business Park, Rotebro, Uppsala, Malmö eller Göteborg med möjlighet att förlägga vissa delar på distans. För att du ska nå önskad utveckling under din LIA får du självklart stöttning och vägledning från oss under hela processen. 

Vem är du: 

  • Student från yrkesförberedande skola med inriktning lön
  • Du har LIA period under hösten 2023- önskvärt att perioden är minst 8 veckor lång.
  • Kundorienterad
  • Vetgirig med en vilja att utvecklas
  • Ansvarstagande och drivande i ditt arbete

Vår ambition är att anställa praktikanter efter avslutad LIA och flera av våra tidigare praktikanter har gjort karriär hos oss!

“Det som jag tyckte var bäst med min LIA var variationen av att arbeta med olika kunder och avtal vilket var jättelärorikt. Även att det fanns ett tydligt upplägg för LIA perioden från första dagen så att jag visste vad jag kunde förvänta mig och vem jag kunde vända mig till.” Sofia, anställd lönekonsult Göteborg, genomförde LIA vår 2022.

Såhär söker du:

Bifoga ditt CV och fyll i frågeformuläret som finns i ansökan. Vi kommer att arbeta med tillsättningen av platserna löpande, så sök redan idag för att fånga din plats hos oss.

Kontaktperson:

Caroline Bergendahl, rekryterare caroline.bergendahl@azets.com 

#LI-DNI

Ansök

SE00059 
Lönekonsult till Solna/Uppsala - ADP Sista ansökningsdag 24.03.2023 Flera orter

Titel
Lönekonsult till Solna/Uppsala - ADP
Arbetsplats
Solna
Uppsala
Affärsområde
Payroll
Referensnummer
SE00059
Ansök

Är du nyfiken på löneoutsourcingbranschen med goda möjligheter att påverka din egen karriärsutveckling? Vi på Azets erbjuder just nu en möjlighet att få arbeta med stora välkända internationella kunder i en spännande och dynamisk arbetsmiljö. Är du personen som älskar utmaningar, systemutveckling, kundservice och framförallt lön? Toppen, då välkomnar vi din ansökan med placering i vårt härliga och superkompetenta team i Solna eller Uppsala!


I rollen som lönekonsult på ADP möter du en bred variation av kunder där du är den rådgivande part. Du stöttar kunderna i frågor som berör lön, lagar, kollektivavtal, pension och försäkring. Vi försöker alltid ligga steget före och ser gärna att du är nyfiken på att utvecklas med oss. På ADP får du dagligen samarbeta med kompetenta och hjälpsamma kollegor, vilket möjliggör för dig att växa i din profession.

Om rollen:

Som lönekonsult på Azets jobbar du med hela löneprocessen och säkerställer att vi levererar rätt lön i tid till våra kunder. Vilket bland annat innefattar:

  • Kunddialog
  • Rådgivning
  • Rapportering till myndigheter 
  • Ständigt utvecklings och förbättringsarbete gällande hela löneprocessen

För att lyckas i rollen ser vi att du har: 

  • Minst 2 års självständigt lönearbete, gärna från konsultbranschen eller konsultrollen
  • Goda kunskaper i Excel
  • Flytande svenska och engelska kunskaper. Majoriteten av kommunikation med kund och kollegor sker på engelska.

Du har en positiv attityd, ett genuint intresse av att jobba i team och uppnå mål tillsammans. Arbetet förutsätter god samarbetsförmåga men också ett självständigt arbetssätt och initiativtagande. Du är noggrann, har hög kvalité i ditt arbete och du strävar alltid efter att hitta lösningar som ger mervärde för kund. Du är van att arbeta i olika system, har du erfarenhet av att arbeta i Hogia Lön är det en fördel. 

Vad vi på Azets erbjuder

Azets hjälper tusentals företag med deras ekonomi, lön och HR så kunderna kan fokusera på sin kärnverksamhet. Totalt är vi 6500 anställda, varav 300 i Sverige. Hos oss är digitalisering och automatisering en frekvent process där vi hela tiden fokuserar på att utveckla framtidens outsourcing av ekonomi- & lönetjänster. Du som medarbetare får: 

  • En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa och specialisera sig i någon av våra grenar inom vårt kompetens-träd (System, kund, HR mm)
  • Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF för att ytterligare stärka din position på marknaden.
  • Utbildning inom Självledarskap (Franklin Coveys) som vi tillämpar på hela bolaget.
  • Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
  • Hälsofrämjande aktiviteter
  • Massage
  • Friskvårdsbidrag
  • Ett härligt gäng med kollegor som hjälper varandra

Kontakta oss

Låter det som något som passar dig? Sök tjänsten redan nu då vi intervjuar löpande!

För frågor kontakta rekryterande chef Mikaela Wallin, (mikaela.wallin@azets.com) eller Mikaela Karlström, Talent Acquisition (mikaela.karlstrom@azets.com)

 

#LI-Hybrid

Ansök

SEGA00004 
Lönekonsult till vår interimsavdelning Sista ansökningsdag 31.12.2099 Solna

Titel
Lönekonsult till vår interimsavdelning
Arbetsplats
Solna
Affärsområde
Payroll
Referensnummer
SEGA00004
Ansök

Är du löneadministratör som är bra på att bygga relationer och trivs med att arbeta i en varierande tjänst med eget ansvar? Då vill vi gärna komma i kontakt med dig!

Azets är en internationell outsourcingleverantör inom lön och redovisning. Vi erbjuder även våra kunder interimskonsulter som kan hjälpa till på plats hos kunderna under tillfälliga perioder. Nu söker vi en driven lönekonsult till vår interimsverksamhet i Stockholm.

Vi önskar att du har arbetat minst 5 år med självständigt lönearbete samt att du har goda kunskaper i Hogia och/eller Agda och olika kollektivavtal. I rollen har du stora utvecklingsmöjligheter genom att du får erfarenhet av att arbeta hos olika kunder i deras system och processer. Dina uppdrag kan vara olika långa och ha olika omfattning, men oftast är ett uppdrag minst ett halvårssuppdrag. När du inte arbetar hos kund förstärker du våra övriga löneteam inom outsourcing. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. 

Du behöver vara en person som tycker om variation och nya utmaningar samtidigt som du är pålitlig och levererar med kvalitet. Du tycker om att bygga relationer och ge bra service till kunder. För att lyckas med dina uppdrag hos oss behöver du kunna svenska flytande i tal och skrift samt vara bekväm med att kommunicera på engelska.

Vi söker dig med:

  • YH utbildning inom lön
  • Minst 5 års självständigt lönearbete
  • Erfarenhet från lönesystemet Hogia och/eller Agda
  • Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
  • Kunskaper i Excel

På Azets får du möjlighet att utvecklas i en trivsam och inkludernade miljö. Vi är ett modernt, väletablerat företag som värnar om worklife balance för våra medarbetare. Du som medarbetare på Azets har tillgång till hälsoaktiviteter och vår utbildningsakademi för din kompetensutveckling. Du har även möjlighet att kostnadsfritt certifiera dig hos SRF till auktoriserad lönekonsult. Vi ger dig både trygghet i din anställning men även utmaningar för din utveckling.

Intresserad?

Skicka in ditt CV till oss och skriv några rader om varför just du skulle passa in hos oss. Vi kallar till intervjuer löpande, så vänta inte med din ansökan. 

Har du några funderingar innan du söker? Maila interimschef Helena Malmström på helena.malmstrom@azets.com.

#LI-Hybrid

Ansök

SEGA00003 
Intresseanmälan interimsuppdrag inom redovisning, lön & HR Sista ansökningsdag 31.12.2099 Flera orter

Titel
Intresseanmälan interimsuppdrag inom redovisning, lön & HR
Arbetsplats
Rotebro
Uppsala
Solna
Göteborg
Malmö
Västerås
Affärsområde
Accounting
Referensnummer
SEGA00003
Ansök

Är du konsult inom redovisning, lön eller HR med eget bolag och pigg på nya uppdrag? Då vill vi gärna inkludera dig i vårt nätverk för ett eventuellt framtida samarbete.

Azets har kontakt med tusentals företag i hela Sverige som behöver hjälp med alla möjliga uppgifter inom redovisning, lön och HR, både långsiktigt och i kortare uppdrag. 

Oavsett roll, erfarenhet och ort är vi intresserade av att komma i kontakt med kompetenta och professionella frilanskonsulter.

Skicka in ditt CV och berätta kort om dig själv, dina kompetenser och systemkunskaper. Berätta också om vilka uppdrag som du är intresserad av så tar vi kontakt med dig.

#LI-Hybrid 

Ansök
  • Azets.se
  • talentlink

Våra lösningar

  • Löneadministration
  • Ekonomi
  • HR
  • Interim
  • Rådgivning ekonomi
  • Rådgivning lön & HR
  • Azets Cozone
  • Digital dokumenthantering

Följ oss

  • Nyheter
  • Azets på LinkedIn
  • Azets på Facebook
  • Azets på Instagram
  • YouTube
  • Blogg
  • Podcast
  • Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Upptäck mer

  • Webinars
  • Broschyrer & guider
  • Om Azets
  • Jobb och karriär
  • Kunder
  • Partners
  • CSR - Azets 4 Kids
  • Trust center

Kontakt

Telefon växel: 010-457 50 00

Telefon säljavdelningen: 010-457 50 16

Fler webbsidor inom Azets:

  • Azets Danmark
  • Azets Norge
  • Azets Finland
  • Azets UK
  • Azets Romania
  • Azets.com
  • Blick Rothenberg
Azets logotype
Copyright © 2023 Azets
Privacy statement