Quinyx lösning för personalplanering och schemaläggning - integrerad i Azets lönehanteringstjänster
Azets partner Quinyx är en ledande leverantör av molnbaserade mobila lösningar för schemaläggning och tidrapportering. Genom vårt samarbete kan vi erbjuda Quinyx lösning integrerad i våra lönehanteringstjänster. En effektiv helhetslösning för våra kunder.
Frigör tid
Öka produktiviteten
Med Quinyx kan ni skapa optimala scheman med hjälp av avancerade prognosalgoritmer och regler. Detta garanterar att ni alltid har rätt person, med rätt kompetens, på rätt plats - vid rätt tidpunkt.
Spara pengar
Genom att skapa smarta scheman baserade kring prognostiserad efterfrågan kan ni kontrollera er arbetskostnad fullt ut samtidigt som era kunder får en bättre kundupplevelse.

Enkelt för de anställda

Enkelt för chefen

Enkelt för din organisation
Enkelt och flexibelt för era medarbetare
Era schemaläggare, ledare och personal får en smidig upplevelse via både dator, surfplatta och mobil. Quinyx app har toppbetyg på App Store och Google Play.
Man kan läsa sig till mycket men att prata med någon som vet är bättre.
Kontakta oss via formuläret så får du veta mer om hur vi på Azets kan hjälpa ert företag.