Lönehantering expats
 
 
 

Lönehantering för expats - så funkar det

 

17 maj kl. 9.30-10.00

Se fler webinars från Azets

 

Vad är det egentligen som händer med skatter och sociala avgifter då ni anställer personal från utlandet eller sänder ut personal till ett annat land? Är det någon skillnad på att sända ut en anställd och en frivillig flytt till utlandet?
I det här webinaret går våra experter igenom vad ni behöver ha koll på så att lönehanteringen blir korrekt för er personal utomlands.

Du kommer bland annat få lära dig om:

  • Var betalas lönen ut?
  • Beslut om sociala avgifter och skatter
  • Konsekvenser för företaget vid avsaknad av beslut
  • Rapportering av sociala avgifter
  • Frivillig flytt utomlands - arbete på distans

 

Anmäl dig här

Du anmäler dig via formuläret och får därefter en bekräftelse. En inloggningslänk skickas till din e-post 30 minuter innan videomötet börjar. Se efter i skräpposten om du inte har fått något mejl.

Vi tar inte emot anmälningar från aktörer som erbjuder tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön & HR.

 

 

accounting_dusk.svg

Redovisningstjänster

payroll_dusk.svg

Löneadministration

chair_dusk.svg

Behov av tillfällig hjälp?

advisory_dusk.svg

Rådgivningtjänster