Vad är det egentligen som händer med skatter och sociala avgifter då ni anställer personal från utlandet eller sänder ut personal till ett annat land? Är det någon skillnad på att sända ut en anställd och en frivillig flytt till utlandet?
I det här webinaret går våra experter igenom vad ni behöver ha koll på så att lönehanteringen blir korrekt för er personal utomlands.
Du kommer bland annat få lära dig om:
- Var betalas lönen ut?
- Beslut om sociala avgifter och skatter
- Konsekvenser för företaget vid avsaknad av beslut
- Rapportering av sociala avgifter
- Frivillig flytt utomlands - arbete på distans
Anmäl dig här
Du anmäler dig via formuläret och får därefter en bekräftelse. En inloggningslänk skickas till din e-post 30 minuter innan videomötet börjar. Se efter i skräpposten om du inte har fått något mejl.
Vi tar inte emot anmälningar från aktörer som erbjuder tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön & HR.
Presentatörer
Jonas Larsson
Expatriate Specialist
Redovisningstjänster
Löneadministration
Behov av tillfällig hjälp?
Rådgivningstjänster