top banner image
 
 
 

Arbeta smartare med hybridarbete

 

4 maj kl. 9.30-10.00

Se fler webinars från Azets

 

Efter pandemin har hybridarbete blivit det nya sättet att arbeta för flera företag. Men vilka utmaningar ser vi med ett ”flexibelt kontor” och hur bemöter vi dem på bästa sätt? Vilka regelverk behöver man ha i åtanke när det kommer till exempelvis arbetsmiljö? Hur leder man hybrida team på bästa sätt?

I det här webinaret får ni tipsen på hur ni kan jobba smartare och lyckas med ert hybridarbete.

 

Anmäl dig här

Du anmäler dig via formuläret och får därefter en bekräftelse. En inloggningslänk skickas till din e-post 30 minuter innan webinaret börjar. Se efter i skräpposten om du inte har fått något mejl.

 

 

Ja tack, jag vill ta emot Azets nyhetsbrev, information om tjänster och inbjudningar.

Jag är informerad om att jag kan läsa mer om hur Azets behandlar mina personuppgifter i Azets integritetspolicy. Jag kan när som helst göra ändringar i min prenumeration eller avprenumerera från kommunikation från Azets.

Presentatörer

Jeanine rund.png

Jeanine Doeser
Head of HR

 

Katarina rund.png

Katarina Carlsson
Consultant HR Advisory

accounting_dusk.svg

Redovisningstjänster

payroll_dusk.svg

Löneadministration

chair_dusk.svg

Behov av tillfällig hjälp?

advisory_dusk.svg

Rådgivningstjänster

 

 

Arbeta smartare med hybridarbete

4 maj: 04.maj
9.30-10.00: 09:30 - 10:00
Online: Online
Jeanine Doeser & Katarina Carlsson