Så förenklar ni er tidrapportering med CoZone Employee
 
 
 

Så förenklar ni er tidrapportering med CoZone Employee

Detta webinar har redan ägt rum.

 

Använder ni fortfarande Excel-ark för att hålla reda på er ledighet? Behöver ni göra många manuella registreringar och ändringar som ofta leder till misstag och fel? Saknar ni en enkel lösning för att hantera er avvikelserapportering? Då är CoZone Employee en applikation för er!

Välkomna att delta på ett kort webinar där Helen Roos, System Manager för CoZone och dess applikationer på Azets, visar hur systemet underlättar er tidrapportering. Genom att delta på videomötet får ni bland annat en genomgång av hur CoZone Employee kan hjälpa er att:

  • Göra det enkelt för den anställde att rapportera sin avvikelse
  • Enkelt attestera era medarbetares tidrapporter – både på dator och i app
  • Ansöka om kommande frånvaro 
  • Frånvarorapport för enkel översikt

Anmäl dig här

Du anmäler dig via formuläret nedan och får därefter en bekräftelse. En inloggningslänk skickas till dig dagen före webinariet samt 30 min innan videomötet börjar. Se efter i skräpposten om du inte har fått några mejl.
   

SE-AZ-Helen_Roos.png

Helen Roos,
System Manager