Så förenklar ni er tidrapportering med CoZone Employee
 
 
 

Så förenklar ni er tidrapportering med CoZone Employee

Datum och tid

Tisdag 8 september 10.00-10.30

 

Använder ni fortfarande Excel-ark för att hålla reda på er ledighet? Behöver ni göra många manuella registreringar och ändringar som ofta leder till misstag och fel? Saknar ni en enkel lösning för att hantera er avvikelserapportering? Då är CoZone Employee en applikation för er!

Välkomna att delta på ett kort webinar där Helen Roos, System Manager för CoZone och dess applikationer på Azets, visar hur systemet underlättar er tidrapportering. Genom att delta på videomötet får ni bland annat en genomgång av hur CoZone Employee kan hjälpa er att:

  • Göra det enkelt för den anställde att rapportera sin avvikelse
  • Enkelt attestera era medarbetares tidrapporter – både på dator och i app
  • Ansöka om kommande frånvaro 

Anmäl dig här

Du anmäler dig via formuläret nedan och får därefter en bekräftelse. En inloggningslänk skickas till dig dagen före webinariet samt 30 min innan videomötet börjar. Se efter i skräpposten om du inte har fått några mejl.
   

Ja tack, jag vill ta emot Azets nyhetsbrev, information om tjänster och inbjudningar.

Jag är informerad om att jag kan läsa mer om hur Azets behandlar mina personuppgifter i Azets integritetspolicy. Jag kan när som helst göra ändringar i min prenumeration eller avprenumerera från kommunikation från Azets.

SE-AZ-Helen_Roos.png

Helen Roos,
System Manager

 

Så förenklar ni er tidrapportering med CoZone Employee

8 september: 08.sep
10.00-10.30: 10:00 - 10:30
Online webinar: Online webinar
Helen Roos